دوره خدمت سربازی در سال ۹۷ چند ماه است؟

مدت خدمت کلیه مشمولانی که از ابتدای سال ۱۳۹۱ در نیروهای مسلح و یگان‌های حفاظتی، خدمت دوره ضرورت را انجام دهند ۲۱ ماه است.

مدت خدمت دوره ضرورت برای آن دسته از مشمولان که بعنوان امریه در ادارات و سازمان های دولتی مشغول به خدمت هستند ۲۴ ماه و مدت خدمت سربازانی که در مناطق عملیاتی خدمت می کنند ۱۸ ماه است.

به گفته علیدوست مدت خدمت کارکنان وظیفه غیربومی مشغول به خدمت در مناطق امنیتی غیر درگیر، عملیاتی و بد آب و هوا نیز ۱۹۹ ماه است.

معاون احضار واعزام سازمان وظیفه‌عمومی ناجا تصریح‌کرد: مدت خدمت آن دسته از مشمولان که درسال ۹۰ و قبل آن به خدمت اعزام شده اند مطابق مقررات سابق یعنی مناطق عادی ۱۸ ماه، مناطق عملیاتی ۱۶ ماه و مناطق محروم و بد آب وهوا ۱۷ ماه است.

آن دسته از مشمولان که در سال ۹۰ و قبل آن مشغول خدمت بوده و به علت قبولی در دانشگاه از خدمت ترخیص شده‌اند، در صورت اعزام مجدد ۲۱ ماه خدمت خواهند کرد.

پیشنهاد ما:  نگران سختی های خرید شماره مجازی نباشید، راه حل داریم

یکی دیگز از سوالاتی که برای مشمولین خدمت سرباز پیش میاید این میباشد که مدت زمان دوره آموزشی خدمت سربازی چقدر میباشد؟؟؟ مدت زمان آموزشی دقیقا ۸ هفته است اما برای بر اساس مدرک تحصیلی و ارگانی که خدمت میکنید ممکن است مدت زمان دوره آموزشی تغییر کنند مثلا در ارتش :مراکز آموزش عمومی رزم مقدماتی رای آموزش سربازان است و برهمین اساس طول مدت آموزش سربازی در نیروی انتظامی دو ماه است که این مدت برای دوره‌های ارشد و دکتری کمی کوتاه‌تر است.

از آنجایی که همیشه خدمت سربازی برای تمامی پسران یکی از دغدغه‌های مهم زندگی آنها میباشد بنابراین شما پیشنهاد میکنیم حتما قبل از اینکه کارهای اعزام خود را انجام دهید حتماً دفترچه نظام وظیفه ۹۷ مطالعه فرمایید و تمامی سوالات و ابهامات خود را با مشاوران ما در میان بگذارید تا بتوانید از آخرین اخبار و به روز ترین اخبار باخبر شوید سپس تصمیم به رفتن به خدمت سربازی نمایید

guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x