ارائه تسهیلات نظام‌وظیفه ویژه شرکت‌های خلاق

تسهیلات خدمت نظام‌وظیفه تخصصی برای افراد فعال در شرکت‌های خلاق با هدف ارتباط کاری دانش‌آموختگان برتر فناوری مشمول خدمت نظام‌وظیفه شاغل در شرکت‌های خلاق با این شرکت‌ها اعطا می‌شود.فرد متقاضی با اعطا این تسهیلات پس از احراز امتیازهای لازم، به ستاد کل نیروهای مسلح معرفی می‌شود و بعد از اجرای پروژه پژوهشی مورد نیاز یکی از سازمان‌های دفاعی یا دولتی کشور، کارت پایان خدمت خود را دریافت می‌کند.

با این شرایط، فرد فعال در شرکت‌های مورد تأیید می‌تواند در طول انجام پروژه تحقیقاتی، برحسب صلاح‌دید سازمان دفاعی یا دولتی، به‌صورت پاره‌وقت در محل آن سازمان حضور یابد و ارتباط کاری خود را با شرکت حفظ کند.

پیشنهاد ما:  چگونه امریه وزارت علوم بگیریم؟

هر یک از شرکت‌های مشمول می‌توانند در بدو امر یک نفر و به ازای هر سه میلیارد ریال فروش سالانه (بر اساس اظهارنامه مالیاتی) یا به ازای هر پنج نفر نیروی کارشناسی شاغل تمام‌وقت در شرکت (بر اساس فهرست بیمه)، یک نفر دیگر را که دارای شرایط اولیه است معرفی کند.

شرکت‌های خلاق که صلاحیت آنها توسط دبیرخانه برنامه توسعه زیست‌بوم شرکت‌های خلاق تأیید شده است می‌توانند پس از مطالعه شیوه‌نامه پیوست با شماره تلفن دبیرخانه ۸۳۵۳۲۴۷۵-۰۲۱ تماس حاصل کنند و از تسهیلات فوق بهره‌مند شوند.

guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x