سرباز معلمی و گرفتن امریه سربازی

یکی از بی برنامه ترین و بی نظم ترین قسمت ها برای امریه، سرباز معلمی یا امریه آموزش و پرورشه. اولین و مهترین قسمت برای گرفتن این امریه تاریخ اعزامه!!! که اونم مشخص نیست باید کی باشه!!!!

آموزش و پرورش هر سال نزدیکای عید، قبل یا بعدش، یه نامه میزنه که توش مشخص میکنه که اعزامی های کدوم ماه ها رو فقط میگیرن. پس اولین کار پیگیری این نامه هستش که از طریق آموزش و پرورش شهرتون یا سایت رسمی آموزش و پرورش به نشانی اداره کل امور اداری و تشکیلات قابل پیگیری هست.

اما به طور معمول و سنت هر ساله، اعزامی های تیرماه و یه ماه دیگه، معمولا شهریور و یا اردیبهشت انتخاب میشن. پس سعی کنین حتما سعی کنین اول تاریخ اعزامتون رو توی این ماه ها، مخصوصا تیر، قرار بدین.

پیشنهاد ما:  اطلاعیه جذب نیروی امریه در ستاد اقامه نماز

بعد از تاریخ اعزام، مرحله بعدی مراجعه به آموزش و پرورش شهر و حتی الامکان آموزش پرورش استانتون هست. ظرفیت هر استان توی تعداد و رشته و مدرک تحصیلی سرباز معلمی متفاوته. عامل بعدی توی انتخاب امتیازات لازمه، که اونم دست آموزش و پرورش هر استانه. اما به طور معمول به پارتی، بسیجی فعال، معدل، و مصاحبه امتیاز میدن. از بین این سه مورد، به جز پارتی، امتیاز مصاحبه عقیدتی برای سرباز معلمی خیلی مهمه. پس سعی کنین واسه این مصاحبه آمادگی کامل داشته باشین.
واسه دوره آموزشی هم سرباز معلما بسته به استان محل زندگی به یکی از پادگان های شهدای کرمانشاه, شهید خاتمی یزد و یا نیشابور اعزام میشن.

guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x