شرایط معافیت سربازی مشمولین استان کرمانشاه

طبق اطلاعیه جدید ناجا مبنی بر ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح اعلام گردید: به منظور همدردی و کمک به مشمولان مناطق زلزله زده استان قهرمان کرمانشاه و خانواده‌های بزرگوار آن عزیزان، تسهیلاتی و امتیازاتی برای معافیت از خدمت این دسته از مشمولین در نظر گرفته شده است.

  • یکی از فرزندان مشمول از خانواده‌هایی که تمام یا حداقل دو نفر از اعضاء درجه یک خود را از دست داده‌اند از خدمت مقدس سربازی معاف خواهند شد.

نکته: غیبت مانع رسیدگی به درخواست معافیت از خدمت این دسته از مشمولان نخواهد شد.

  • در صورت فود پدر و یا از کار افتادگی او، تنها فرزند ذکور بالای ۱۸ سال خانواده از خدمت مقدس سربازی معاف خواهد گردید.

نکته: در صورتی که فرزند ذکور دیگر که توانایی اداره منزل را بر عهده داشته باشد، شرط استفاده از معافیت، عدم سکونت آن فرزند در شهر محل زلزله و خانه پدری می‌باشد.

  • سربازان متأهل که همسر و یا فرزندان خود را از دست داده‌اند و یا همسر آنها دچار معلولیت گشته است از سربازی معاف خواهند بود.
  • سرباز متاهلی که دارای واحد مسکونی به صورت ملکی و یا اجاره در مناطق زلزله زده بود که در اثر زلزله، آسیب دیده و یا تخریب شده، درصورت اثبات حضور همسر در منزل از امتیاز معافیت بهره مند خواهد شد.
  • افرادی که پدر خود و یا پدر همسر خود را از دست داده‌اند، به دلیل عدم وجود سرپرست برای همسر در زمان نبودن شوهر می‌توانند از امتیاز معافیت برخوردار شوند.
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x