چطور امریه وزارت نفت بگیریم؟

بهترین ارگان برای گذراندن خدمت سربازی، امریه وزارت نفت می باشد. برای گرفتن این امریه باید به صورت اینترنتی توی سامانه امریه سربازی صنعت نفت ثبتنام کنید.البته نه هر ماه. این سامانه فقط اول تا دهم ماه های زوج بازه یعنی ماه های اردیبهشت، تیر، شهریور، آبان، دی و اسفند. پس فقط شش ماه فرصت ثبتنام دارید.

برای ثبت نام باید گواهی فارغ التحصیلی از دانشگاه رو داشته باشین. توی هر کدوم از ماه های زوج بالا که تو سایت ثبتنام کنین دقیقا شش ماه بعدش باید تاریخ اعزامتون باشه. پس باید جوری برگه سبز رو ارسال کنین که با تاریخ اعزامتون یکی باشه.

تو زمان ثبت نام شما می تونید چهار سازمان شرکت ملی نفت، شرکت گاز، شرکت پخش و پالایش و شرکت پتروشیمی رو براساس اولویتتون انتخاب کنید.البته گزینه پنجمی هم هست که سازمان نیست بلکه یه قسمت از وزارت نفت به اسم پژوهشگاه صنعت نفت، که برای جذب توی این قسمت علاوه بر شرایط عادی باید شرایط خاصی هم داشته باشین. که این شرایط به طور کامل توی خود سایت معرفی شده هستش.

بعد از اینکه ثبت نام تموم شد حدود پنج تا ده روز بعد، معمولا بیستم ماه، نتایج روی سایت اعلام میشه. توی نتایج مشخص شده که شما تو کدوم شرکت پذیرفته شدین و با چه مدارکی باید تو چه زمانی به چه کسی مراجعه کنید. بعد از تحویل مدارک شرکت شما رو جایابی میکنه که اگه خودتون پیگیر باشین بهتره.بعدشم یه تاریخ دیگه باید بیان برای مصاحبه عقیدتی و فنی. مصاحبه فنی دست همون شرکتیه که کاریابی شدین و معمولا صورت نمیگیره اما مصاحبه عقیدتی حتما برگزار میشه و محل برگزاری اون هم توی اهواز و تهران هستش.

پیشنهاد ما:  چگونه امریه وزارت علوم بگیریم؟

بعد از طی این مراحل امریه شما کامل شده و شش ماه بعد از ثبت نامتون اعزام میشید. لازم به ذکر امریه های نفت پادگان آموزشی صفر یک تهران می افتن که یکی از بهترین پادگان های کشور هست.

امیدوارم مفید واقع شده باشه. هر سوالی هم داشتین در قسمت نظرات میتونید مطرح کنین.

توجه:دوستان عزیز تا اطلاع ثانوی امریه وزارت نفت لغو شده است.

متاسفانه علی رغم درخواست وزارت نفت جهت استمرار استفاده از خدمات مشمولین وظیفه امریه طرح نظام در صنعت نفت، ستاد کل نیروهای مسلح سهمیه امریه وزارت نفت را از تاریخ اعزام ۹۶/۰۴/۰۱ و بعد از آن را متوقف نموده است.
لذا از کلیه متقاضیان درخواست میشود جهت انجام خدمت وظیفه در سایر دستگاه ها از طریق مبادی ذیربط اقدام نمایند.

guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x